Sumatra - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Wies Norbart-Thiers - WaarBenJij.nu Sumatra - Reisverslag uit Medan, Indonesië van Wies Norbart-Thiers - WaarBenJij.nu

Sumatra

Door: Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies

19 September 2017 | Indonesië, Medan

Zo....daar zijn we dan,het avontuur is begonnen! Na 14 uur vliegen en een tussenstop in Singapore zijn we nu inMedan aangekomen! En je raad het nooit ....in de regen !!! Nu gelukkig weer droog en warm..De gids Putr wachtte ons op en bracht ons naar een educatief centrum voor kinderen waar ze de jongeren nog de oude Indonesische cultuur van zang dans,spellen enz. leren dat opgezet is door de vorige gids van Indonesiatravel.Heel interessant en bijzonder vriendelijk ontvangen Wij waren stomverbaasd hóe de gids ons door het verkeer loosde dat zonder enige verkeersregel en met veel getoeter zonder ook maar 1 ongeluk te keer ging.Daarna ivm de regen afgezien van citytrip naar ons hotel in Medan.Morgen weer vroeg op stap naar Buket Lawang.
Nu eerst lekker bijkomen en lekker eten en SLAPEN. Henny en Wies

• 19 September 2017 - 11:20

Helma:

Wat een leuk idee Wies om een reisverslag te maken!
    Houd mij svp op de hoogte. Heel veel plezier en dikke knuf. Wim en Helma

• 19 September 2017 - 12:05

Alice:

Heel leuk om te lezen, nog leuke rom zelf mee te maken,
    Geniet ervan, liefs Hans en Alice

• 19 September 2017 - 15:31

Klaske:

De heenreis zit er dus op. Nu lekker samen genieten. Leuk om zo met je mee te reizen.
    Groetjes Klaske

• 19 September 2017 - 17:44

Kerensa :

Dit is heel leuk.. enjoy and stay safe.

• 19 September 2017 - 21:31

Yvonne:

Het belangrijkste is dat jullie veilig zijn aangekomen. En dan al meteen een excursie, waren jullie niet doodop? Veel plezier!

• 20 September 2017 - 09:31

Paul Pufkus:

Selamat siang Wies dan Henny,
    Selamat datang di Indonesia!Terima kasih informasinya.
    Tidur baik? Banyak pelesir. Jangan lupa jalan-jalan ke desa-desa.

• 20 September 2017 - 14:45

Deanna Norbart:

Leuk om jullie op deze manier te kunnen volgen !
    Nikmati perjalanan yang indah ini Hennie en wies.

• 20 September 2017 - 19:00

Elles:

Wat een leuke verrassing om jullie zo te kunnen volgen. Kijk uit naar het volgende verslag. Geniet ervan!!!!