Sumatra - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Wies Norbart-Thiers - WaarBenJij.nu Sumatra - Reisverslag uit Samosir, Indonesië van Wies Norbart-Thiers - WaarBenJij.nu

Sumatra

Door: Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies

25 September 2017 | Indonesië, Samosir

Onderweg naar het Tobameer een Batakdorpje bezocht waar nog steeds 8 gezinnen uit 1 famile in 1 huis wonen.Heel interessant gesprek mee gehad.
Verder naar het Tobameer. Een prachtige omgeving , het Tobameer is een enorm groot vulkanisch meer.Met de boot over gevaren naar Samosier-eiland en voor 2 dagen in een mooi hotel verbleven.De 2e dag dag wat musea en de koningsgraven bezocht. Daarna naar Hatu Boton Simanindo museum waar we een voorstelling van de traditionele dansen te zien kregen door een traditionele dansgroep. Elke dans heeft zijn eigen betekenis.Erg mooi en leuk om te zien.
Vandaag een reis dag van 9 uur door de bergen met prachtig uitzicht en bijzonder slechte wegen naar Padang Sidempuan. Indonesië is een heel bijzonder indrukwekkend land met een bijzondere bevolking.

• 25 September 2017 - 18:54

Klaske:

Wat mooi beschreven. Leuk om zo met jullie mee te reizen. Geniet!!!

• 25 September 2017 - 20:17

Yvonne:

Reizen verrijkt je leven zo enorm! Wat zijn de temperaturen eigenlijk in Indonesië?

• 26 September 2017 - 20:06

Ilse:

Wat fijn dat jullie er zo van genieten!!! Jullie verdienen het zooo! Love you missing you big hug and lot kisses van mij en dilano