Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wies Norbart-Thiers - WaarBenJij.nu Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Wies Norbart-Thiers - WaarBenJij.nu

Bali

Door: Wies

Blijf op de hoogte en volg Wies

17 Oktober 2017 | Indonesië, Denpasar

De laatste etappe! Na een rust dat in Lovina nu op stap met onze nieuwe vrouwelijke reisgids Tri op stap nadat we eerst het reisplan met haar door genomen hebben omdat we wel genoeg vulkanen en tempels hadden gezien.Allereerst naar de botanische tuinen met uitzicht op de rijstvelden. Prachtig om te zien! Doorgereden naar de rijstterassen van Tegallalang en daar een wandeling door gemaakt. Geweldig mooi!!! Vervolgens naar de tempel in zee Tanan Lot die we wel vraag wilde zien. Zeker de moeite waard maar veel toeristen. Maar daar leeft Bali van.Vervolgens naar een zilversmid voor Budha to Budha sieraden en natuurlijk naar een speciaalzaak voor Balinees houtsnijwerk. Om pas om 6 uur op onze volgende bestemmingen Ubud aan te komen. Volgende dag vrij en Ubud verkent en het water paleis bekeken met zijn vijvers met lotusbloemen.Verder gezwommen en gerust. Vandaag naar Seminyak Aberdeen en strandwandeling gemaakt. Morgen stadje verkennen en strandwandeling maken.Dan ei d van de middag naar de luchthaven en vetrekken we weer naar huis. Het was een geweldige vakantie. Indonesië is een geweldig land met al zijn tegenstellingen die je gezien,geroken en geproefd m moet hebben om er een voorstelling van te kunnen maken. Wij hebben genoten. Ik vond het leuk jullie mee te nemen op reis en bedankt voor de reacties !

• 17 Oktober 2017 - 16:44

Alice:

Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt.
    Goede reis terug

• 17 Oktober 2017 - 16:45

Hans:

Wat een geweldige reis dit is iets om nooit meer te vergeten
    Goede reis naar huis

• 17 Oktober 2017 - 16:46

Helma:

Dank Wies en Henny dat jullie ons mee hebben genomen op jullie geweldige reis!
    Zo toch een mooie indruk van meegekregen.
    Goede reis terug.

• 17 Oktober 2017 - 18:14

Deanna:

Heel leuk om dit op deze manier mee te beleven .
    Blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
    Hoop jullie verhalen binnenkort nog meer te horen .
    Een goede en veilige terug reis.
    Dikke x peter en deanna.

• 17 Oktober 2017 - 18:52

Klaske:

Een hele goede reis terug naar Nederland. Wij zijn in ons eerste hotel aangekomen in ZA.
    Tot over 3 weken.

• 17 Oktober 2017 - 19:21

Elly:

Wat geweldig allemaal, wat een beleving.Het zo leuk ik heb vele dingen ook gezien zoals de tempels en de borobedoe en en dat kinder muziekschool erg leuk en batik en zilverwerken, maar ook de krates ik vond het naar rotte eieren ruiken. we hebben na de reis veel te beleven ik kijk er na uit ik wens jullie een goede terug reis en hoop jullie gauw te zien.

• 17 Oktober 2017 - 19:49

Yvonne:

Goede reis terug en een veilige thuiskomst!

• 18 Oktober 2017 - 10:15

Marja:

Wat een avontuur zeg! En wat hebben jullie veel 'om in de koffer' mee terug nemen! Mooie verhalen, leuk dat jullie ons op deze manier hebben mee genomen op reis. Geniet nog even! Liefs van ons.

• 18 Oktober 2017 - 18:08

Kerensa:

What an interesting trip! And a lovely way of sharing. Have a safe journey home!

Tags: Bali